Kondolence

18.09.2010 09:41

 

. Upřímnou soustrast.                                                   

 

 

. Přijměte upřímnou soustrast ve Vašem hlubokém zármutku.

 

 

 

Čas ubíhá a nevrací, co vzal. Jen láska, úcta a vzpomínky v srdcích zůstávají.

 

Slova nemohou vyjádřit smutek, který s Tebou cítím v této době.

 

. Cítíme s Vámi v těchto těžkých chvílích.

 

Dny plynou jak tiché řeky proud, jen bolest v srdci trvá a nedá zapomenout.

 

Kdo žije v srdcích svých milých, není mrtev,
je jen vzdálen.
Upřímnou soustrast.

 

Dopracovaly pilné ruce, utichlo navždy předobré srdce. Očima se už nepodíváš, teď klidným spánkem odpočíváš.
Utichlo srdce, zůstal jen žal, ten, kdo Tě miloval, vzpomíná dál.

 

Drahá,
slova nemohou vyjádřit smutek nad ztrátou Tvé dcerky, který s Tebou cítím v této době.
Nosit ji budeš ve svém srdci do konce života.
Buď prosím statečná a silná ve chvíli, kdy její duši
dáš sbohem.
Myslím na Tebe a modlím se, abys ten žal unesla.
Upřímnou soustrast

 

Hodně síly k překonání toho jediného, co v životě nemůžeme změnit.
Přijměte naší upřímnou soustrast.

 

Jen svíci hořící a hezkou kytici Ti na hrob můžeme dát, chvíli postát a s láskou na Tebe vzpomínat.  

 

Jsou to druhé vánoce, které s námi nejsi,
nám je smutné u srdce, nevíme kde jsi.
Měli jsme Tě všichni rádi, hlavně Tvoje dcerka,
dneska už je o rok starší, začas bude velká.
Přejeme Ti lepší žití v novém podobě,
věříme že život šanci dá Tobě.
Znovu duše Tvoje vrátí se sem k nám
a možná že nám blízkým Tobě přijdeš zase sám.
Možná nebudeme vědět že jsi to Ty
ale určitě nám bude dobře na duši.
Chybíš nám a je nám smutno, snažíme se žít,
dej nám vědět, dej nám znát, stačí málo
budeme zase všechno chtít.
Máme Tě rádi i když už tu nejsi. Byl jsi dobrý
bratr, kamarád a syn.
Přejeme Ti jen to nejlepší.

 

Kdo žije v srdcích svých milých, není mrtev, je jen vzdálen.
Upřímnou soustrast.

 

Když zemře maminka, i slunce zajde, v duši se rozhostí zvláštní chlad. Těžko pak ve světě ještě se najde, kdo by jak maminka uměl mít rád.

 

Možná již byl čas odejít,
snad to tak v osudu bylo psáno,
zbyly jen sny,jež mohly se ještě snít,
v půjčovně času však měli již vyprodáno.

 

Odešel člověk, na kterého jste se mohli spolehnout a jen čas může zocelit tak velkou ránu. I když tělo je mrtvé, obraz ve vašich duších zůstává.
Přejeme Vám, abyste překonali brzy pro Vás tak velkou životní ztrátu.

 

Odešel jsi, jak si to osud přál,
v našich srdcích a vzpomínkách zůstáváš dál.
Roky plynou, jak tiché řeky proud,
jen bolest nedá zapomenout.

 

Pro tichou chvíli,
kdy duši blízké dáváme sbohem,
přejeme Vám odvahu a sílu.

 

Těžko se s Tebou loučilo,
těžké je bez Tebe žít,
láska však smrtí nekončí,
v srdci Tě stále budeme mít.

 

. To, že se rána zahojí, je jen zdání, v srdci bolest zůstává a vzpomínání.

 

Usínám, nechám si jen o tobě zdát,
vzpomínám, jak učil si mě smát,
já žila šťastně celý ten čas,
teď jenom truchlím pro jednoho z Vás.
Odešels nechals mě tu,
jak unesu tu samotu?
nemůžu přece sama být
a dál bez Tebe snít!
Jenže Ty už se nevrátíš,
už můj smutek nevyléčíš,
já pláču stále dál,
opustil mě můj jediný král.
Odešel, jen vzpomínky zbyly mi,
snad je mu dobře,
i když ne na Zemi.
seshora s anděli dívá se na mě,
ale proč pořád tak skromně?
Vždyť Tys´vyplnil celý můj život radostí,
nepoznat Tebe, jsem hromádka neštěstí!
Jenže teď tu nejsi,
a já volám : kde jsi?
Spíš...
A už nikdy se neprobudíš...

 

Všechno má začátky, všechno má konce,
kreslené pohádky, pohřební zvonce.
Mezi tím život pomalu plynoucí
a je nám líto, že vše je už na konci.
Upřímnou soustrast.

 

Života jiskra v dáli teď uhasíná, však její teplé světlo nám v myslích a srdcích bude tepat a doutnat dál a jednou, byť byl by to sebemenší plamínek, rozžehne se a teplem svým nás opět zahřeje